Köröm varázslat

Ez az oldal azért jött létre,hogy különböző ötleteket adjak azoknak a lányoknak, nőknek, akik érdeklődnek a körömdíszítés iránt.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Puncs

2011.03.03. 18:55

szerző: Angithia

Nos, el is jutottam az első igazi posztomig:) Először egy mutatós, de egyszerű mintát szeretnék bemutatni, ami személy szerint az egyik kedvencem:)

 

 

A kép minőségéért bocsi,de a fényképezőm úgy döntött,hogy nem kíván ma működni:(
 

Szóval röviden:

Világos rózsaszín: Lovely kristályporos körömlakk (számozás, illetve színmegjelölés nincs rajta, de babarózsaszínnek mondanám)

Bordó:Essence, color and go black berry fantázia körömlakk

Miután ezeket felkentem, illetve hagytam száradni, egy ecset segítségével csillámport vittem fel a bordó lakkra, ezeket pedig szintén Essence pure lakkal fixáltam.

Egyszerű, de nagyszerű:)

XOXO

Angithia:)

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://koromvarazs.blog.hu/api/trackback/id/tr42707890

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása